❤ شَهیدِ قَرنِ 21 ❤

سلام
خوشحالم که به اینجا اومدید.
در قسمت لینک "درباره شَهیدِ قَرنِ21"شرحی درباره زندگانے خودم و معرفے وبلاگم دادم .
جهت اطلاع!
^دانلود واستفاده از عکسها بهمراه لوگو بلامانع است.


«حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال»
.: التماس دعا :.

آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۶، ۲۳:۵۶ - س _ پور اسد
    ✔✔
  • ۲ بهمن ۹۵، ۱۱:۴۴ - ... یک بسیجی ...
    یاحق

کاش می شد اگر خدا می خواستــ

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ

چمدان را که جمع می‌کردیم، هرکسی یک نفس دعا می‌خواست

پسرت عاقبت به‌خیر شدن، دخترت اِذن کربلا می‌خواست

اسم‎ها را نوشته بودی تا، هیچ قولی ز خاطرت نرود

مرد همسایه شیمیایی بود، همسرش وعدۀ شفا می‌خواست

من که این سال‎ها قدم‌به‌قدم، پابه‌پای تو زندگی کردم

در خیالم دمی نمی‌گنجید، دل بی‌طاقتت چه‌ها می‌خواست

تو شهادت مقدّرت بوده، گرچه از جنگ زنده برگشتی

ملک‌الموت از همان اول، قبض روح تو را مِنا می‌خواست

عصر روز گذشته در عرفات، در مناجات عاشقانۀ خود

تو چه گفتی که من عقب ماندم؟ که خدا هم فقط تو را می‌خواست؟!

ما دوتن هر دو هم‌قدم بودیم، لحظه لحظه کنار هم بودیم

کاش با هم عروج می‌کردیم...

کاش میشد...

اگر خدا می‌خواست...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
شهیدِ گمنام

نظرات  (۲)

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
پاسخ:
سلام
ممنونم
نظر لطقفتونه
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۳ فاطمه زهرا بازاری

سعادتیست که نصیبشان شد؛ تشنه،غریب و... حجه الوداع...

گوارای وجودشان..

پاسخ:
هئی...
مبارکشان بادـــــــــ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی