❤ شَهیدِ قَرنِ 21 ❤

سلام
خوشحالم که به اینجا اومدید.
در قسمت لینک "درباره شَهیدِ قَرنِ21"شرحی درباره زندگانے خودم و معرفے وبلاگم دادم .
جهت اطلاع!
^دانلود واستفاده از عکسها بهمراه لوگو بلامانع است.


«حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال»
.: التماس دعا :.

آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۶، ۲۳:۵۶ - س _ پور اسد
    ✔✔
  • ۲ بهمن ۹۵، ۱۱:۴۴ - ... یک بسیجی ...
    یاحق

مســـتاصلــــ

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

سلام به دانشجویان محترم

من کار آموز دوم دبستانم

مستاصل شدم که چطور میشه پسرای وروجک دوم دبستان رو کنترل کنم و ساکت کنم؟

کسی پیشنهادی داره؟

ممنون میشم...

پسرهای کوچولو رو با چه چیزایی میشه ساکت کرد؟

به چه چیزایی علاقه مندند...

اگر تجربه ای در کار معلمی دارید ممنون میشم تجربیاتتونو در اختیار منم بگذارید.

یاعلی(ع)...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
شهیدِ گمنام

نظرات  (۲)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۹ مینا سیدیان
با درود 
هدایت کردن انرژی دانش آموزان چه دختر و چه پسر به انجام دادن کارهای مفید ممکن است راه حل شما باشد . انجام کوشش های علمی و آزمایش های کتاب توسط دانش آموزان به گونه ای که به انتخاب هر فرد و با اجرای او در کلاس بسیار ثمر بخش است . در وب من می توانید حدود 40 نمونه از این کوشش های غلمی را پیدا کنید . کتابخوانی و دست ورزی و اجرای دروس به صورت نمایش و... نیز مفید است 
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم...
حتما استفاده میکنم..^ــ^
متاسفانه تجربه ای ندارم ولی دعامیکنم که موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی