❤ شَهیدِ قَرنِ 21 ❤

سلام
خوشحالم که به اینجا اومدید.
در قسمت لینک "درباره شَهیدِ قَرنِ21"شرحی درباره زندگانے خودم و معرفے وبلاگم دادم .
جهت اطلاع!
^دانلود واستفاده از عکسها بهمراه لوگو بلامانع است.


«حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال»
.: التماس دعا :.

آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۶، ۲۳:۵۶ - س _ پور اسد
    ✔✔
  • ۲ بهمن ۹۵، ۱۱:۴۴ - ... یک بسیجی ...
    یاحق

عالیـــــــمــــ

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۲ ب.ظ

56b9dac1d667fvhq.jpg

امروز یکی از اون روزای ناب خداست که من عالیم امروز یه روز زمستونیه شیرینه
که من دوباره تو هوای سردش نفس میکشم و روزم رو آغاز میکنم
امروز هم یکی از اون روزای حیرت انگیز خداست
که معجزه پس از معجزه رخ میده و شگفتیها انتظارمو میکشه
امروز هم لبخند میزنم
سپاسگزاری میکنم
به انسانها عشق میورزم
و صداقت پیشه میکنم
امروز منتظر غیر منتظره های عالی هستم
امروز را عاشقانه زندگی میکنم
پر انرژی
پر تلاش و پر شکوه
نه برای فردا بلکه برای امروز و اکنون شگفت انگیزم
روزتون پر از انرژیهای مثبت                                                                     تشکر از معجزه کلمات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
شهیدِ گمنام