❤ شَهیدِ قَرنِ 21 ❤

سلام
خوشحالم که به اینجا اومدید.
در قسمت لینک "درباره شَهیدِ قَرنِ21"شرحی درباره زندگانے خودم و معرفے وبلاگم دادم .
جهت اطلاع!
^دانلود واستفاده از عکسها بهمراه لوگو بلامانع است.


«حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال»
.: التماس دعا :.

آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۶، ۲۳:۵۶ - س _ پور اسد
    ✔✔
  • ۲ بهمن ۹۵، ۱۱:۴۴ - ... یک بسیجی ...
    یاحق

درخصوص خطا در رمز18+

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ب.ظ
با سلام

دوسه نفر از دوستان اطلاع دادند که نتوانستند این پست را مطالعه کنند و همش خطا در رمز میدهد...!
من خودم از مرور گرهای دیگر هم وارد شدم و مطلب را نمایش داد...درصورتی که باز هم با وارد کردن رمز نتوانستید مطلب را مشاهده کنید اعلام فرمایید تا مطلب را برای شما کپی پیست کنم!
چاره ای نیست!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
شهیدِ گمنام

نظرات  (۴)

تو کف اونیم ک گف زیبا بود
پاسخ:

سلام...

خخخ
ما که نفهمیدیم کدومو میگن!!!!
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۹ من انقلابی ام
زیبا بود مطلبتون
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۶ کدخدا (م.م.ز)
:/
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۳ نویسنده عشق
چرا مطالبو با رمز یذارین :(
پاسخ:
سلام
توضیحات را در پست های قبلی عرض کردم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی