❤ شَهیدِ قَرنِ 21 ❤

سلام
خوشحالم که به اینجا اومدید.
در قسمت لینک "درباره شَهیدِ قَرنِ21"شرحی درباره زندگانے خودم و معرفے وبلاگم دادم .
جهت اطلاع!
^دانلود واستفاده از عکسها بهمراه لوگو بلامانع است.


«حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال»
.: التماس دعا :.

آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۶، ۲۳:۵۶ - س _ پور اسد
    ✔✔
  • ۲ بهمن ۹۵، ۱۱:۴۴ - ... یک بسیجی ...
    یاحق

این فیلم صــحـنه دارد!

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ب.ظ


من و شوهرم پزشک هستیم.یه مدت ماهواره داشتیم.بااین که ما کانالای بدش رو قفل کرده بودیم،اما ماهواره ما رو می برد تو عالم رویا.واقعا ادم با تماشای ماهواره؛حتی اگر کانالای خوبشم ببینه،احساس می کنه تو یه دنیای دیگه زندگی می کنه.دنیای اطراف ما خیلی فرق میکنه با اون چیزایی که تو ماهواره به ما نشون می دن.یه شبکه رو ما میدیدم که اوایل اصلا هیچ صحنه ای نمی ذاشت.بعدآروم آروم از صحنه های کوچیک شروع شد.من دقت کردم دیدم بچه ها دارن بمن می گن:«ما ما ن ! این داره یه چیز نشون میده که ما نباید ببینیم»وقتی به من این طوری گفتن،من و شوهرم دقت کردیم دیدیم راست می گن.ما خودمون متوجه نمی شیم.فکر کنید بچه ی 8ساله به من می گه که مامان این یه چیزی نشون می ده که من نباید ببینم.واقعا چیز خاصی هم از نظر ما نبود.این منجر شد که ما جمعش کردیم و رابطه ی خودمونم خیلی بهتر شد.رابطه مون با بچه هامونم بهتر شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۶
شهیدِ گمنام

نظرات  (۲۱)

این از کتاب بشقابهای سفره پشت بام مان بود؟آشنا بود و مفید 
پاسخ:
سلام
بله
عجیبه...
چرا مردم حرکت نمی کنند... راکد اند در رسیدن به هدف. رفاه دست نیافتنی به درجا زدنشان واداشته...
الحمدلله که جمعش کردید
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۰ یا فاطمة الزهراء
چه بچه های ماهی ^_^ خدا حفظشون کنه :) 
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۱ سید مهدی رییس السادتی
سلام
چقدر فهمیده ما هم بالا منبر همینو میگیم ولی کمتر گوش میکنن
موفق باشید
پاسخ:
سلام

۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۸ ... یک بسیجی ...
سلام

شعبان بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایتان سرشار از این دوستی باد.

خدایا !

تو آنچنانی که من دوست دارم...

پس مرا آنچنان کن که تو دوست داری

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه امین

پاسخ:
سلام
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۱۳ نرگس جهانبخشی
سلام دنبال شدید ممنون میشم دنبال وهمراهی کنید کنید👍
پاسخ:
سلام ان شاءالله
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۶:۰۹ سید امیر مسعود سرآبادانی
سلام مطلب جالبی بود و مفید 
شما رو دعوت میکنم از راه ادرس زیر خواننده ی یک داستان زیبا و تاثیر گذار باشید

http://s-amirmasoud-s.blog.ir/post/%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%D8%A7%D9%82%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87
پاسخ:
سلام
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۴ مهدی ابوفاطمه
ما اصلا تو خونمون تلویزیون نداریم
پاسخ:
ما در دنیایی زندگی می کنیم که خطرات آنی و با قدرت تغییر شکل فوق العاده مشکلات عدیده ای برای کل جوامع بشری پدید آورده است . وسایل ارتباط جمعی و اینترنت نیز امکان کنترل و محدودیت را بسیار کم کرده است . ما نیاز به روش های جدیدی برای مصونیت سازی داریم و فرار از تکنولوژی های جدید مطلقا بی فایده است و آسیب پذیری ما را افزایش می دهد .
چی بگم ...
بله درسته من از وقتی دخترم به دنیا اومد کلا ماهواره رو جمع کردم ولی نباید زیاد خوشحال باشیم ...برنامه های تلویزیون دست کمی از برنامه ای ماهواره ای نداره درست مسائل +18 نداره ولی کلی آموزش حرفهای رکیک و ناسزا داره ... بطوری که کاملا عادی شده ... بطور کل باید خیلی مراقب بود ...
۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۴۶ سربازکوچولو ...
واقعا درسته 
دنبال شدید:-)
پاسخ:
سلام
تشکرツ
واقعا همینطوره
واقعااااا همینطوره کاش همه رعایت کنن
متاسفانه اصلا رعایت نمیشه این موضوع .
۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۶ رسانه بلندآوا
کاش بعضی ها متوجه این بشن و با چنتا شبکه ی علمی و خبری نخوان ماهواره دیدن رو توجیه کنند.
پاسخ:
من حتی کاناله علمیشم نگاه کردم...یک مستند گذاشته بودن و درمورد تجزیه ادرار صحبت میکردن که چطور این ادرار را تجزیه کردن و حتی میشه اون رو نوشید!
ببخشید البته ....من همه اون مستند و ندیدم و نمیدونم چطور به این کار دست زدن و نتیجه این.کارها چه خواهد بود اما درهرصورت زشت و قبیح بود!
۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۱ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
سلام



ممنون



به لینک زیر مراجعه کنید:

http://bankmazhabi.blog.ir/1395/02/15/%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C
پاسخ:
سلام
به نظر من فقط ماهواره نیست و کل خاصیت تلوزیون هست که آدم رو به رویا می‌بره. در داستان هری پاتر و سنگ جادو وقتی هری روبه روی آینه جادویی می‌نشست و پدر و مادرش رو می‌دید دامبلر دو گفت این آینه نه حقیقت داره و نه آگاهی، چه بسا کسانی پای این آیننه عمرشان تلف کردن و دیوانه شدن.
اون آینه جادو کنایه از تلوزیون است. من الان چند سالی است که به کلی تلوزیون را تعطیل کردم و این روزها فقط دورهمی و خندوانه را با خانواده نگاه می‌کنم.
پاسخ:
ممنون از نظرتون.
کلا تلویزیون حخاصیتش اینه ایران و غیرایرانی نداره، بیشترش اسیب زاست.فقط بعضیاش دیگه خیـــــــــلی آسیب زاست!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی