❤ شَهیدِ قَرنِ 21 ❤

سلام
خوشحالم که به اینجا اومدید.
در قسمت لینک "درباره شَهیدِ قَرنِ21"شرحی درباره زندگانے خودم و معرفے وبلاگم دادم .
جهت اطلاع!
^دانلود واستفاده از عکسها بهمراه لوگو بلامانع است.


«حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال»
.: التماس دعا :.

آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۶، ۲۳:۵۶ - س _ پور اسد
    ✔✔
  • ۲ بهمن ۹۵، ۱۱:۴۴ - ... یک بسیجی ...
    یاحق

با خــدا معــامـله کردمـــ !

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

گفتم:

با خدا معامله کرده بودم...

جوابش اومد...

گفت:چه معامله ای...؟!

جوابش چی بود...؟!

"به خدا گفته بودم : اگه پاک موندم...به دختر پاک و نجیب نصیبم کنه..."

و الطَّیبات للطَّیِِبین...نور26

*یقین دارم*

گفتم:"چشماتو ببند..."

گفت:هوووم...بستم...!

"خب چی می بینی...؟"

هیچ چی...!!!

تاریکه...سیاهه..!!

گفتم:"بدون تو دنیام...این جوریه...تاریک و سیاه...

جواب معاملم با خدا...

اجر این همه سال جهاد در راه خدا با نفسم...تویی...

دیگه تموم شد..."

پرسید:چی تموم شد...؟!

گفتم:این که این همه مدّت واسه پاک بودنم،تلاش کردم که فقط عشقم...یه نفر باشه...اونم همسرم...

لبخندی از سر رضایت رو لبام نشست...

پرسید:واسه چی میخندی؟!

با لبخند توام با اشک شوقی که از گوشه چشام سرازیر میشد رو گونه هام...گفتم: "آخههه...علی بودم...بهم فاطمه داد...حلقه ازدواجو که تو انگشتت انداختم...با علی(ع)عهد بستم که:

تنهات نذارم...

عهد بستم که:

مردت باشم و تکیه گاهت...

صاحبت باشم و سایه ی روی سرت...

من با علی(ع)عهد بستم که :

تا روزی که زنده ام...مثه پروانه دور شمع وجودت بگردم...  بانوی من...

توچی؟!

تو با فاطمه(س)چه عهدی بستی...؟!

گفت:من با فاطمه(س)عهد بستم که بهترین رفیق و یارت باشم...

عهد بستم که:

همدم  و همنفست باشم...

نه تنها همسر بلکه همسفرت باشم تا خدا...

عهد بستم که:

جز تو مردی رو نبینم...ونشناسم...

من با مادرم عهد بستم که:

هدفم جلب رضایت تو باشه و بس...کانَِه...رضایت خدا در گرو رضایت توئه...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
شهیدِ گمنام

نظرات  (۹)

۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۸ سیّد محمّد جعاوله
سلام دوست عزیز
شما توسط وبلاگ برگ خالی دنبال شدید
خوشحال میشم بنده رو هم دنبال کنید متشکرم.
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۸ سیّد محمّد جعاوله
سلام دوست عزیز
شما توسط وبلاگ برگ خالی دنبال شدید
خوشحال میشم بنده رو هم دنبال کنید متشکرم.
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۶ علی رحمانی پور
عالی بود
متاسفانه الان در واقعیت اینجور نیست .
کاش تو مراسم عقد این جملاتم گفته بشن
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۵ ... یک بسیجی ...
دعامون کنید...

دعاتون می کنیم...
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۱ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
عالی
عالی بود خواهری
عالی بود

ازدواج کردین؟کنیز بانو رو که دیدم فک کردم احتمالا ازدواج کردین:)

به هرحال خوشبخت شین.. التماس دعا خواهرم
پاسخ:
ملتمس دعاییم
چ عکس قشنگی و همینطر متن خیلی عالی بودن:)
پاسخ:
نظر لطفتونه
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۳۸ سیّد محمّد جعاوله
این کفر بود
با راز و نیاز

زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی