❤ شَهیدِ قَرنِ 21 ❤

سلام
خوشحالم که به اینجا اومدید.
در قسمت لینک "درباره شَهیدِ قَرنِ21"شرحی درباره زندگانے خودم و معرفے وبلاگم دادم .
جهت اطلاع!
^دانلود واستفاده از عکسها بهمراه لوگو بلامانع است.


«حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال»
.: التماس دعا :.

آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۶، ۲۳:۵۶ - س _ پور اسد
    ✔✔
  • ۲ بهمن ۹۵، ۱۱:۴۴ - ... یک بسیجی ...
    یاحق

اینجا جای ماندن نیستــــــ

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ

اولین پست من  پس از فهمیدن شهادت ایشان:90/12/21







شهید حجت الله رحیمی به شهدا پیوست.


شرمنده ام ای شهید جوان


۲۲ساله بودی که به شهادت رسیدی ....انگار راه اسمان را هنوز نبسته اند...تو چندمین شهید


سال ۹۰ بودی آه ازین شرمندگی آه



برای شادی روحش صلوات


درمورد این شهید



پست چهارم:91/8/29

مداحی از شهید حجت الله رحیمی



شهید حجت این روزها خیلی بیتابم،خیلی دلتنگ نبودنتونم...
این شاید 1معجزه است
محرمه...الان کجا مداحی میکنید...
امشب حتما رفتید حضور آقااباعبدلله براشون مداحی میکنید...
نکند یادی از ما نکنید
اینجا ما خیلی دلتنگ شماییم
خیلی...
این محرم انگار بامحرمهای دیگر متفاوت است
مداحان را که می نگرم یاده شما میفتم...
رفتید پیش آقا مارا یادتان نرود.



پست سوم:(نامه شهید حجت الله رحیمی به امام زمان ع)92/4/2




به خاطره حجم نامه ،برای راحت تر خواندن و مشاهده نامه در سایز بزرگ کلیک راست کنید وگزینه نمایش تصویر را بزنید.
قسمتی از نامه در طرف چپ نمایش داده نشده!


منبع:وبلاگ شهید حجت الله رحیمی


پست هفتم:93/12/18



 

شوخ طبع بود و با صفا وارد جمع که می شد فضا جلسه تغییر


میکرد .حاضر بود توی جشن پتو ها کتک بخور...



هدفش فقط رفع خستگی بچه ها بود بعد از ساعت ها بی خوابی

 


ش.ن:با همه ی غم و اندوه از دست دادن چون تویی،سومین سالگرد شهادتت را جشن میگیرم که تو انتخاب شدی...


پست هشتم:94/12/17


22سالگی را نیز رد کردم چقدر برنامه داشتم ، به خودم میگفتم :میخوام مثه این  شهید بشم،میگفتم: حالا وقت دارم ،وقت دارم، وقت دارمـــــــ...
حالا این وقت داشتنها جمع شده است روی هم ...و من هنـــــــــــــوز...پر از حرفهای ناگفتنی هستم برادر...




 

اینجا جای ماندن نیست شهید باید شد

التماس دعا



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷
شهیدِ گمنام

نظرات  (۱۴)

۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۳ همسر سید علی
خداییشان بیامرزد ...

۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۸ سیده خدیجه محمدی نیاکی
با سلام اگه برای شما زحمتی نیست به این آدرس برید وبه سایت احیاگر معروف رای بدهید با تشکر

http://weblogiha.blog.ir/1395/01/12
رحمت الله علیه.... 
سلام علیکم... 
همه چیز عالیه... 
ادامه بدید چراکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، کمتر از خود شهادت نیست. 
ما شما رو دنبال کردیم خوشحال میشم اگه شما هم به ما سری بزنید و مارو دنبال کنید 
یا علی
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۳۵ ... یک بسیجی ...
روحمان با یاد شهدا شاد
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۶ سربازکوچولو ...
شهدا شرمنده ایم
پاسخ:
...
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۴۰ عارفه علیزاده
با سلام...

این شهید به عنوان برادر شهید من هستند...

همین چند مدت پیش با این شهید اشنا شدم...

خیلی تعجب کردم وقتی اومدم به این وب سایت با برادر شهیدم مواجه شدم....

جز دنبال کنندگان وب سایتم بودید اومدم و دنبالتان میکنم...


شهدا را یاد کنیم با ذکر صلوات

شادی روح تمان شهدا و شادی روح برادر شهیدمان صلوات

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم


لحظه های انتظارمان را با صلوات پر کنیم..


پاسخ:
سلام
چه جالب...
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۳ سروش آسمانی
ای شهید، ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود بر نشسته ای، دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب نجات ده.
پاسخ:
...
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۲۱ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
اللهم صل علی محمد وال محمد روحشون شاد 

روز خوش


پاسخ:
روز شما هم خوش !
ان شاالله قسمتتون.
پاسخ:
ان شاء الله...
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۲۹ بسیجی گمنام
هیچی نمیش گفت

انها همیشه میگفتند یا لیتنا کنا معک
ولی من : وکانوا یصرون على الحنث العظیم

این شد که ان ها رفتند و من ماندم 

ان شا الله شهید بشید 
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۵ نویسنده عشق
رفتند و ما ماندیم با این جامه ی سراسر گناه :(
در پاسخشان چه داریم بگوییم :)
پاسخ:
...
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۳ کدخدا (م.م.ز)
سلام ببخشید این شهید از کدوم شهرن؟
پاسخ:
سلام.خوزستان.روستای باغملک
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۰ من انقلابی ام
شهید رحیمی منو هم شفاعت می کنی؟ من خیلی ...
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۵ کنیز فاطـ ـمه
اللهم صل علی محمد وال محمد

با شهدا محشور شی خواهرم..

اجرت با سرور شهیدان.. التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
ممنون
شما هم
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی