❤ شَهیدِ قَرنِ 21 ❤

سلام
خوشحالم که به اینجا اومدید.
در قسمت لینک "درباره شَهیدِ قَرنِ21"شرحی درباره زندگانے خودم و معرفے وبلاگم دادم .
جهت اطلاع!
^دانلود واستفاده از عکسها بهمراه لوگو بلامانع است.


«حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال»
.: التماس دعا :.

آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۶، ۲۳:۵۶ - س _ پور اسد
    ✔✔
  • ۲ بهمن ۹۵، ۱۱:۴۴ - ... یک بسیجی ...
    یاحق

MY QURAN !

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ب.ظ


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
شهیدِ گمنام

نظرات  (۸)

بسیار زیبا
اتفاقا ما تقریبا دو هفته پیش برنامه قرائت قرآن رو بصورت حزبی شروع کردیم :))
پاسخ:
ئه چه خوب!ツ
التماس دعا
یا داوُدُ! بَلّـِغْ اَهْلَ الأَرضِ اِنّى حَبیبُ مَنْ اَحَبَّنى وَ جلیسُ مَنْ جالَسَنى وَ مُؤْنِسٌ لِمَنْ اَنِسَ بِذِکْرى وَ صاحِبٌ لِمَنْ صاحَبَنى وَ مُختارٌ لِمَنِ اخْتارَنى وَ مُطیعٌ لِمَنْ اَطاعَنى... (المجالس السنیّه ، ص 77).

اى داود! به زمینیان برسان که: من دوست کسى هستم که مرا دوست بدارد، همنشین کسى هستم که با من همنشینى کند، همدم و مونس کسى هستم که با یاد من اُنس داشته باشد، همراه و هم صحبت کسى هستم که با من مصاحبت کند، کسى را بر مى گزینم که مرا برگزیند،

پاسخ:
عالی ممنون
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۷ ✿✿سرباز شیعه✿✿
متشکرم
برا همینه اینقدر سفارش به قرائت روزانه داریم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۲۰ سربازکوچولو ...
حال منم همیشه با قرآن خوب میشه:))
پاسخ:
خداروشکر
واقعا عالیست...
پاسخ:
مُچَکِرمツ
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۱ سیّد محمّد جعاوله
آفرین
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۷ سیامک پور اسد
✔✔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی