❤ شَهیدِ قَرنِ 21 ❤

سلام
خوشحالم که به اینجا اومدید.
در قسمت لینک "درباره شَهیدِ قَرنِ21"شرحی درباره زندگانے خودم و معرفے وبلاگم دادم .
جهت اطلاع!
^دانلود واستفاده از عکسها بهمراه لوگو بلامانع است.


«حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال»
.: التماس دعا :.

آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۶، ۲۳:۵۶ - س _ پور اسد
    ✔✔
  • ۲ بهمن ۹۵، ۱۱:۴۴ - ... یک بسیجی ...
    یاحق

یُؤمِنُونَ بِالغَّیبِ...

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ب.ظ


درمنزل جناب شیخ بودیم،هنگام بیرون آمدن از در حیاط ،ابتدا ایشان خارج شد و من هم به  دنبال ایشان بودم.زنی از آنجا می گذشت با مانتوی عنّابی رنگ و آرایشی آنچنانی و گیسو فروهشته برپشت.

جناب شیخ به من گفت:ببین!....

وقتی او را نگاه کردم دیدم زمین،مانند مس گداخته است، و همان زن بدون پوشش ایستاده و از هر تار موی او آثار ناپاکی شهوت(مادّه شهوانی)می ریزد و شعله ور می شود(گُر می گیرد)مانند قطرات بنزین که بر روی آتش بریزد.

وقتی چنین صحنه ای را دیدم،جناب شیخ"ره"بمن گفت:روح او(آن زن)را به اندازه ی هزار آدمِ واجب الجهنم عذاب می کنند!



پ.ن:-الَّذینَ یُؤمِنُونَ بِالغَیبّ ...


       -در خانه اگر کَس است،یک حرف بس است !


       -منبع:در عکس بالا مشهود است!


       -خوشنودی روح امواتتان صلوات ختم بفرمایید .
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۱
شهیدِ گمنام

نظرات  (۴)

۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۰ کارشناس پارت
شهیدِ  گمنام درود
مطلب یُؤمِنُونَ بِالغَیبّ... شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
این آدرس سایت ماست:
www.partchap.com
اینم شماره تماسمون:
021-88756411

خیلی جالب بود
 اما کو گوش شنوا؟
:(

🌺سلام:مطالعه و استفاده شد. باتشکر🌺
🌺 طوبی لهم و حسن مآب 🌺
🌺 یاحق 🌺
پاسخ:
سلام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی